Üzletviteli tanácsadás

Akár vállalkozást indítanál, akár működő vállalkozást (mikro, KKV) vezetsz, és elakadtál a folyamataid fejlesztésében, vagy csak nem látod a fától az erdőt, akkor jó helyen jársz. Külső tanácsadóként olyan új nézőpontokat, innovatív megoldásokat dolgozunk ki neked, amivel hatékonnyá teheted céged, vállalkozásod működését.

Projektjeinkben egy a közös, mérhető, hatékony megoldásokkal értéket teremteni a számodra.

 

Hogyan dolgozunk?

Nincs mellébeszélés, együttműködésünk kizárólag az őszinteségen alapul. Nevezzük nevén a gyereket, mi ebben hiszünk! Cégedre szabott megoldásokat dolgozunk ki, nem sablonokból dolgozunk. Transzparens ajánlatunk alapján a végén annyit fizetsz, amiben megállapodtunk.

 

Filozófiánk, hogy olyan cégekkel, vezetőkkel dolgoznunk szívesen együtt, akik hajlandók a szükséges időt, pénzt, energiát belefektetni abba, hogy elkezdjék, vagy továbbfejlesszék ötletüket/vállalkozásukat!

„Mert nem az a kérdés, hogy meg tudod-e, hanem hogy meg akarod-e csinálni?”

Üzleti stratégia kidolgozása

Időtartam: átlagosan 3-6 hét

 

Együttműködésünk során áttekintjük vállalkozásod üzleti tervét, szükség esetén együtt brainstormingolunk, megalkotjuk a víziódat, mellyel a magasztos cél érdekében magad mögé állthatodat a csapatodat. Az eredmények hatékony elérése érdekében az előttetek álló feladatokat mérföldkövekre és átlátható részfeladatokra bontjuk le.

 

Milyen problémák megoldásában segíthetünk?

  1. Nincs egyértelmű célkép, vízió, hová szeretnétek eljutni?
  2. Nem egyértelmű, hogy a szervezeten belüli egyes projektek, hogyan szolgálják a vállat célkitűzéseit?
  3. A silós működés következtében nincsek összhangban, multiplikálódnak a szervezeti célok.

 

Munkafázisok:

  1. Működés feltérképezése, folyamatok, projektek átvizsgálása.
  2. Versenytáérselemzés, SWOT analízis.
  3. Üzleti célok és KPI-ok meghatározása
  4. Megoldási koncepciók kidolgozása, szükség szerint céges brainstorming(ok) tartása.
  5. Megtérülési számtások, feladat priorizálások elkésztése
  6. Szükség szerint az egyes üzleti területek együttműködési rendszerének kidolgozása
  7. 3-6-12 hónapos tervek kidolgozása felelősökkel, visszamérési pontokkal
Projektmenedzsment

Időtartam: projektfüggő, egyedi megállapodás alapján

 

Meggyőződésünk, hogy a meg nem valósított ötletnél nincsen rosszabb koncepció. Ennek megfelelően segítünk cégednek a közösen kidolgozott stratégia megvalósításában vagy a már korábban elindított, de elakadt projektjeidnek feltámasztásában is. Munkánk során összehangoljuk a szükséges erőforrásokat (humán, anyagi) annak érdekében, hogy a projekt(ek) megfelelő anyagi és időbeli ráfordítás mellett készüljenek el. Az érinett felekkel közösen meghatározzuk a projekt sikerének kulcsát, a projekt fajtájától függően agilis és/vagy vízesés modellt használunk.

 

Milyen problémák megoldásában segíthetünk?

  1. Nem rendelkezel megfelelő erőforrás vagy szakértelemmel a jelenlegi vagy jövőbeli projektjeid lebonyolításához.
  2. Olyan horderejú változásokat indukálnak a projektjeid, ahol az estleges belső feszültségek feloldására célszerűbb külső projektmenedzser alkalmazása.

 

Munkafázisok:

  1. Meglévő projekttervek átvizsgálása vagy projektterv elkésztése.
  2. Projekt szerepkörök, felelősségek meghatározása.
  3. Mérföldkövek meghatározása, részteljesítések nyomon követese.
  4. SteerCo, Standup meetingek, ceremóniák levezénylése.
  5. Backlog management
  6. Szükséges prezentációk, döntéselőkészítő anyagok elkésztése
Működésoptimalizálás

Időtartam: Cégmérettől függően, de minimum 8-10 hét

 

Fő fókuszunk az értékesítési, belső és menedzsment folyamatok optimalizálása. Munkánk során egy vagy több folyamatban tapasztalható hiányosságok felderítésére dolgozunk ki hatékony megoldást. Szükség esetén meghatározzuk az egyes üzleti folyamatok hatékonyságmérésére szolgáló KPI-okat.

 

Milyen problémák megoldásában segíthetünk?

  1. Alacsony értékesítési mutatók online és offline csatornákon.
  2. Lassú ügyfélkiszolgálás vagy alacsony ügyfélelégedettséget biztostó folyamatok.
  3. Kaotikus belső folyamatok, párhuzamos munkavégzések, nem megfelelő feladatdelegálások.

 

Munkafázisok:

  1. Online értékesítési marketing folyamatok átvizsgálása (kulcsszavak, SEO, PPC, (GUA)/GA4, stb.)
  2. Értékesítési folyamatok elemzése.
  3. Alternatív értékesítési megoldások, kampányok kidolgozása.
  4. Belső működési folyamatok elemzése. Automatizálási lehetőségek kidolgozása.
  5. Informatikai folyamattámogató rendszerek (ügyviteli, CRM, ERP, stb.) átvizsgálása. Párhuzamos munkavégzések kiszűrése, alternatívák kidolgozása.
  6. Az egyes üzleti folyamatokra vonatkozó KPI-ok meghatározása, mérési módok kidolgozása.
  7. Szervezetfejlesztési lehetőségek kidolgozása, trainingek szervezése.
  8. Szükség szerint mentoring program kialakítása.
Verified by MonsterInsights